مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۹۹/۵ درصد گاز توزیع شده در این استان مربوط به صنایع، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و حمل و نقل است.

عمده گاز توزیع شده در بوشهر به کجا می‌رود؟

به گزارش قدس آنلاین، مسلم رحمانی از مصرف بیش ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان بوشهر، ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است و نشان ازتحقق ۶۳ درصدی اهداف سالیانه را دارد.

وی با بیان اینکه ۹۹/۵ درصد گاز توزیع شده در استان مربوط به صنایع، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و حمل و نقل است، تصریح کرد: این شرکت آماده تأمین گاز کلیه واحدهای صنعتی کوچک و عمده در استان بوشهر است و در این زمینه نهایت همکاری را با صنایع استان را تا کنون داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر به بخش خانگی در این استان نیز اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در این بخش به بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب رسید که ۴ دهم درصد سهم مصرف گاز در استان را شامل می‌شود و ما در حوزه مصرف خانگی نسبت به شش ماهه اول سال ۹۹ کاهش ۲/۵ درصدی مصرف را شاهد بوده‌ایم. با توسعه گازرسانی به صنایع، چرخ اقتصاد استان با شتاب بیشتری به حرکت درآمده و شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد و صنعت خواهیم بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.